autoandplane

autoandplane

autoandplane
autoandplane

autoandplane

autoandplane

چگونگی کار گیربکس اتوماتیک

چگونگی کار گیربکس اتوماتیک

جعبه‌دنده‌های خودکار (گیربکس‌های اتوماتیک) پس از جعبه‌دنده‌های مکانیکی و در جهت رفع مشکلات آنها طراحی شدند یکی از بزرگترین مزیت‌های جعبه‌دنده‌های خودکار این است که به طورخودکار دنده‌ها را تعویض می‌نماید و وظایف راننده را کاهش می‌دهد


مشخصات فایل
تعداد صفحات27
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمکانیک

توضیحات کامل

دانلود مقاله رشته مکانیک

چگونگی کار گیربکس اتوماتیک

 
مقدمه:
جعبه‌دنده‌های خودکار (گیربکس‌های اتوماتیک) پس از جعبه‌دنده‌های مکانیکی و در جهت رفع مشکلات آنها طراحی شدند. یکی از بزرگترین مزیت‌های جعبه‌دنده‌های خودکار این است که به طورخودکار دنده‌ها را تعویض می‌نماید و وظایف راننده را کاهش می‌دهد در نتیجه راننده مجبور نخواهد بود در تعویض دنده‌ها مهارت خاص رانندگی را دارا باشد و تناسب بامقاومت مسیر که بستگی به وزن، سرعت و موقعیت خودرو دارد به طور خودکار در مواقع لزوم تعویض دنده‌ها انجام می‌گردد در جعبه‌دنده‌های معمولی بر اثر سرعت از حد معمول و یا عدم ایجاد هماهنگی بین سرعت چرخ‌دنده‌ها، هنگام درگیر شدن توسط یک راننده غیر ماهر باعث فرسایش سریع قطعات خواهد گردید در صورتی که در جعبه دنده‌های خودکار راننده به یک اهرم تغییر وضعیت دنده‌ها و پدال گاز احتیاج دارد. مانند فشار دادن به پدال گاز در جعبه‌دنده خودکار تعویض دنده‌ها به طور خودکار انجام می‌گردد.
 
خودرو ها بدون گیربکس محدود به یک نسبت انتقال دور می باشند ، این نسبت که قابل انتخاب است و به خودرو اجازه می دهد که با حداکثر سرعت مطلوب طی مسیر کند . اگر حداکثر سرعت ۸۰ مایل می خواهید ، پس باید انتقال دور شما شبیه دنده سه گیربکس های دستی خودرو ها باشد .شما احتمالاً در حین رانندگی با خودرو های دارای جعبه دنده دستی فقط از دنده سه استفاده نمی کنید و اگر هم این کار را بکنید شتاب مورد نظرتان را در هنگام شروع حرکت نخواهید داشت . و در سرعت های بالا نیز ، موتور زوزه ای شدید خواهد داشت ( اگر عقربه نشان دهنده دور موتور نزدیک خط قرمز شود ) در این حالت موتور خودرو به زودی فرسوده می شود و تقریباً غیر قابل رانندن است.
 
بنابراین دنده های گیربکس تاثیر بیشتر یر گشتاور موتور دارد و موتور کار خود را با سرعت مناسبی ادامه می دهد .تفاوت اساسی بین گیربکس های اتوماتیک و دستی این است که گیربکس دستی با درگیر و آزاد کردن مجموعه دنده های مختلف به شفت خروجی نسبت انتقال دور های متفاوتی می دهد. در حالی که در گیربکس اتوماتیک با همان مجموعه از دنده ها همه نسبت انتقال دور های متفاوت را می دهد . مجموعه دنده های سیاره ای وسیله ای است که این کار ها را در گیربکس اتوماتیک مقدور می کند . اکنون چگونگی کار مجموعه دنده های سیاره ای را خواهیم دید .
 
 
کلمات کلیدی:

گیربکس دستی

گیربکس اتوماتیک

جعبه دنده های خودکار

 
 
فهرست مطالب
چگونگی کار گیربکس اتوماتیک 1
مقدمه: 1

معایب عمده گیربکس 5

علت روغن ریزی از کاسه نمد گلدانی عقب گیربکس 7

چگونگی تشخیص معیوب بودن بلیرینگ شفت ورودی گیربکس 7

گیربکسهای اتوماتیک 8

سیستم کنترل دستی : 13

سیستم کنترل دریچه گاز : 13

روغن های هیدرولیک گیربکس های اتوماتیک: 14

کنترل سطح روغن و کیفیت ان : 16

کنترل کیفیت روغن : 16

عملکرد و سیر تکاملی روغن های A.T.F 21

پایداری در برابر خوردگی و سائیدگی 22

حداقل ویسکوزیته 24

سیر تکاملی روغن های A.T.F 25
 
 
 
 
 
 

توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

پاورپوینت کنترل اتوماتیک

پاورپوینت کنترل اتوماتیک

پاورپوینت کنترل اتوماتیک شامل 123 اسلاید برای توضیحات اسلایدها به ادامه مطلب و توضیحات بیشتر مراجعه کنید


مشخصات فایل
تعداد صفحات120
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیمدیریت

توضیحات کامل

پاورپوینت  کنترل اتوماتیک

اسلاید ۱ :

مزیت کنترل خودکار:

عملکرد بهینه سیستم های پویا و بهبود کیفیت و ارزانتر شدن فرآورده ها وگسترش میزان تولید

و نیزماشینی کردن بسیاری از عملیات.

کنترل علمی است که به تنظیم رفتار و یا مقدار کمیت های موجود در محیطهای مختلف عملیاتی

(همانند محیطهای صنعتی) می پردازد. به عنوان مثال کنترل یک کوره به معنی تنظیم رفتار

 تغییرات دمایی یا مقدار دمای آن می باشد.

اسلاید ۲ :

 

 

سیستم های کنترل را به دو دسته تقسیم می کنند :

nسیستم های کنترلی که مقدار متغیر تحت کنترل را روی عدد یا مقدار خاصی تنظیم می کنیم را سیستم های Regulation گوییم .(مثل تنظیم دمای کوره روی ۱۲۰۰ درجه )

nسیستم های کنترلی که رفتار متغیر تحت کنترل را رویمنحنی یا پروفیل خاصی تغییرمی دهند را سیستم Tracking می گویند. (مثل هدایت موشک)

اسلاید ۳ :

ورودیها خود به دو دسته تقسیم می شوند :

nورودیهای قابل تنظیم : ورودیهایی که مقدار آن یا زمان وقوع آن کاملاً قابل تنظیم باشد مثلOpening valve.

nورودیهای نا خواسته : ورودیهایی که مقدار آن یا زمان وقوع آن در دست کاربر نباشد مثل فشار مخزن سوخت ودمای محیط و یا فشار تانک.

اسلاید ۴ :

تعریف دقیق علم کنترل:

علم کنترل روشهایی را معرفی می کند که در این روشها به منظور تنظیم خروجی سیستمها می توان با استفاده از محاسبات ریاضی ورودی مناسب را برای اعمال به سیستم بدست آورد. محاسبات ریاضی انجام شده به منظور بدست آوردن ورودی مناسب را کنترل گویند. (البته در حالت Regulation  یا  Tracking کنترلر باید قادر باشد اثر ورودیهای ناخواسته را کاهش داده یا در حالت ایده آل حذف کند.)

اسلاید ۵ :

دو نوع ورودی ناخواسته در سیستم وجود دارد :

nNoise ورودی ناخواسته ایست که همواره در سیستم تأثیر می گذارد.

nDisturbance یا اغتشاش ورودی ناخواسته ایست که در یک بازه زمانی روی سیستم تأثیر می گذارد.

اسلاید ۶ :

معایب روش Open Loop:

nنیاز به شناسایی Process به طور دقیق.  

nمحاسبه تابع f در بسیاری از موارد قابل محاسبه نیست.

nمعکوس تابع f در بسیاری از موارد قابل ایجاد نیست.

nتغییر در سایر پارامترها باعث ایجاد خطا در خروجی می شود.

به منظور حذف این معایب روشی پیشنهاد شد که مشابهت بسیار زیادی به عملکرد انسان دارد.در این روش که

روش کنترل حلقه بسته نامیده شده است مقدار خروجی سیستم همواره توسط یک دستگاه اندازه گیری اندازه

 گیری می شود. مقدار خوانده شده با مقدار مطلوب مقا یسه می گردد و خطای سیستم بدست می آید. از روی

این خطا مقدار ورودی مناسب برای سیستم بدست می اید.

 

 

اسلاید ۷ :

به خروجی مطلوب در حالت regulation  مقدار set point (s. p) گویند.

 

Yd: command, desired output, set point.

 

به متغیری که توسط process  تغییر داده میشود process variable (p. v) گویند.

به سیگنال اندازه گیری شده که توسط دستگاه اندازه گیری به محل کنترل انتقال داده میشود transmit)  میشود ) feed back گفته میشود.

به خروجی کنترولر controller output (c. o)  گویند.

شکل نمایش داده شده سیستم کنترل را لوپ کنترل صنعتی نیز می گویند که ساختار کامل انها به صورت زیر می باشد.

 

 

اسلاید ۸ :

وظیفه تجهیزات لوپ کنترل:

n

n

nTransmitter: انتقال صحیح خطای اندازه گیری شده.

nMeasurement: اندازه گیری صحیح و دقیق کمیت تحت کنترل.

nControl module: محاسبه خطاو محاسبه co از روی مقدار خطا.

nActuator: اجرا کننده دستور co می باشد.

q

n

اسلاید ۹ :

 مزایای روش حلقه بسته :

  • در همه مسا ئل مو جود قابل استفاده است .
  • لزومی به شناخت دقیق سیستم نیست.(محاسبه f نداریم.)
  • سا ختارهای ثابت و مشخصی برای کنترلرها وجود دارد.
  • اثرات ورودی ناخواسته حذف می شود.(کاهش می یابد.)

اسلاید ۱۰ :

تبدیل لاپلاس : (Laplace Transform

ابزاری است که معادلات دیفرانسیلی و انتگرالی را تبدیل به معادلات جبری ساده می کند.

معرفی : گوییم تبدیل لاپلاس تابع f(t)  تابع f(s)  است اگر

شرط وجود تبدیل لاپلاس برای تابع f(t) این است که بتوا نیم تابعی به فرم


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

تکنولوژی های روز در گیربکس اتوماتیک

تکنولوژی های روز در گیربکس اتوماتیک

با توجه به مزایای فراوان استفاده از گیربکس های اتوماتیک، امروزه شاهد گسترش آنها در صنعت اتومبیل سازی و استفاده روز افزون آنها در سطح جهانی بخصوص در وسایل حمل ونقل سنگین و ماشین های راه سازی، کشاورزی، معدن و همچنین اتومبیل های سواری می باشیم


مشخصات فایل
تعداد صفحات113
حجم3 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdoc
دسته بندیمکانیک

توضیحات کامل

تکنولوژی های روز در گیربکس اتوماتیک

 

با توجه به مزایای فراوان استفاده از گیربکس های اتوماتیک، امروزه شاهد گسترش آنها در صنعت اتومبیل سازی و استفاده روز افزون آنها در سطح جهانی بخصوص در وسایل حمل ونقل سنگین و ماشین های راه سازی، کشاورزی، معدن و همچنین اتومبیل های سواری می باشیم و تقریباً اصول کار همه آنها با مختصر تفاوت هایی مشابه یکدیگر می باشند. در کشور ایالات متحده 60 درصد از خودروهای سورای مجهز به گیربکس های اتوماتیک می باشند و در کشورهای اروپایی و ژاپن این آمار نزدیک 50 درصد می باشد.

با توجه به بوجود آمدن نسل جدیدتری از گیربکس های اتوماتیک تحت عنوان CVT[1]که تأثیر چشمگیری در کاهش مصرف سوخت و در نتیجه آلودگی هوا دارند، پیش بینی می شود با اقتصادی شدن آنها در چند سال آینده به سرعت جایگزین گیربکس های معمولی گردند.

لازم است ما نیز خود را با تکنولوژی های جدید هماهنگ نموده و با توجه به وضعیت مخرب آلودگی هوا، در رابطه با استفاده از گیربکس های اتوماتیک و جایگزین نمودن آنها، گام های موثری برداشته شود.

در نوشتاری که پیش رو دارید، سعی شده است بطور ساده ولی کاربردی اساس کار گیربکس های اتوماتیک توضیح داده شده است. ابتدا برخی از مزایای استفاده از گیربکس اتوماتیک ذکر شده اند، سپس انواع گیربکس ها و اجزاء مختلف تشکیل دنده گیربکس های اتوماتیک شامل دستگاه خورشیدی، کلاچ های چند صفحه ای، کلاچ های یک طرفه، باندها و سرووها، تورک کنورتور، سوپاپ های کنترل (جعبه سوپاپ)، گاورنر، دیافراگم خلائی، سلونوئید کیک دان، و پمپ روغن توضیح داده شده اند. در بخش های بعدی ساختمان و طرز کار گیربکس اتوماتیک خودرو تشریح شده است و سپس در رابطه با مدار کنترل هیدرولیکی برای تعویض دنده در گیربکس اتوماتیک دو سرعته توضیحات مربوطه داده شده است.

 فصل اول در مورد گیربکس های اتوماتیک و تاریخچه مربوط به آن، فصل دوم مجموعه دنده سیاره ای و اجزای آن و همچنین در مورد حالت های مختلف درگیری دنده های خورشیدی، فصل سوم سیستم های هیدرولیکی گیربکس از جمله: فشارهای موجود، انواع پمپ ها و انواع سوپاپ های موجود در گیربکس، فصل چهارم کوپلینگ هیدرولیکی و مبدل گشتاور، فصل پنجم در مورد تجهیزات راه انداز گیربکس مطالبی را ارائه کرده ام.

 

فهرست مطالب

 

چکیده1

فصل اول.. 2

مقدمه. 3

سیستم انتقال قدرت اتوماتیک.... 4

1-2- انواع گیربکس های اتوماتیک.... 4

1-3- سیر تکاملی جعبه دنده7

2-3-2) کاهش دنده (Gear Reduction)25

2-3-3- اوردرایو یا فوق سرعت (Overdrive)25

2-3-4- حرکت مستقیم (Direct Drive)25

نسبت دنده 1:1 بدون تغییر در گشتاور و دور ورودی می باشد.25

2-3-5- خلاص یا آزاد گردی (Free Wheeling)25

در این حالت قدرت ورودی وجود دارد ولی قدرت از جعبه دنده خارج نمی گردد.25

2-3-6- عضو عکس العملی (Reaction Member)25

شکل 2-3- روش اول افزایش گشتاور28

روش دوم افزایش گشتاور28

شکل 2-4- روش دوم افزایش گشتاور29

2-4-3) اصل افزایش سرعت (Law of Overdrive)29

شکل 2-5- روش اول افزایش سرعت.. 30

روش دوم افزایش سرعت.. 30

شکل 2-6- روش دوم افزایش سرعت.. 31

2-4-4) اصل معکوس (Law of Reverse)31

شکل 2-7- روش اول برای ایجاد حرکت معکوس... 32

روش دوم دنده عقب.. 32

شکل 2-8- روش دوم برای ایجاد حرکت معکوس... 33

2-4-5- اصل حرکت مستقیم (Law of Direct Drive)33

روش دوم حرکت مستقیم. 34

روش سوم حرکت مستقیم. 35

شکل 2-9- روش اول برای حرکت مستقیم. 35

شکل 2-11- روش سوم برای حالت مستقیم. 36

جدول 2-1- بدست آوردن نسبت دنده های خورشیدی.. 37

Zr = تعداد دندانه های دنده رینگی.. 38

Zs = تعداد دندانه های دنده خورشیدی.. 38

فصل سوم. 43

3-1) فشارهای موجود در گیربکس اتوماتیک.... 44

3-2- پمپ های هیدرولیک گیربکس های اتوماتیک.... 46

3-2-1- پمپ دنده ای.. 47

3-3-4- سوپاپ تنظیم فشار (رگلاتور)58

4-2-2- استاتور (انعکاس کننده)80

شکل 4-7- عمل کوپلینگ هیدرولیکی در نقطه ای که جریان روغن عکس می گردد.81

4-3- مرحلۀ افزایش گشتاور81

مراجع.. 99

 فهرست اشکال

شکل 1-2 قسمت های اصلی گیربکس اتوماتیک... 7

شکل 1-3 کلاچ یا کوپلینگ هیدرولیکی با جعبه دنده معمولی 13

شکل 1-4 مبدل گشتاور هیدرولیکی تورک درایو. 14

شکل 1-5 جعبه دنده نیم اتوماتیک دوسرعته دینافلوی بیوک... 15

شکل 1-6 انتقال قدرت در جعبه دنده اتوماتیک3 سرعته فورد. 16

شکل 1-7 جعبه دنده اتوماتیک پاورفلایت.. 17

شکل 1-8 جعبه دنده اتوماتیک اولتراماتیک... 19

شکل 1-9 جعبه دنده اتوماتیک 3 سرعته استودکبر. 20

فصل دوم

شکل 2-1 دنده های کشویی گیربکس در حالت خلاص... 23

شکل 2-2 مجموعه دنده سیاره ای.. 26

شکل 2-3 روش اول افزایش گشتاور30

شکل 2-4 روش دوم افزایش گشتاور31

شکل2-5 روش اول افزایش سرعت.. 32

فهرست اشکالصفحه

شکل 2-6 روش دوم افزایش سرعت.. 33

شکل 2-7 روش اول برای ایجاد حرکت معکوس... 34

شکل 2-8 روش دوم برای ایجاد حرکت معکوس... 35

شکل 2-9 روش اول برای حرکت مستقیم. 37

شکل 2-10 روش دوم برای حرکت مستقیم. 38

شکل 2-11 روش سوم برای حرکت مستقیم. 38

شکل 2-12 مجموعه دنده سیمپسون. 41

شکل 2-13 مجموعه دنده سیاره ایی سیمپسون. 42

شکل 2-14 مجموعه راوینیو. 43

فصل سوم

شکل 3-1 پمپ دنده ای داخلی و خارجی.. 49

شکل 3-2 پمپ روتوری.. 50

شکل 3-3 پمپ روتوری داخلی و خارجی.. 51

شکل 3-4 پمپ پره ای ساده52

شکل 3-5 مجموعه بدنۀ سوپاپ 54

فهرست اشکالصفحه

شکل 3-6 انواع سوپاپ یک طرفه. 55

شکل 3-7 سوپاپ اطمینان. 57

شکل 3-8 سوپاپ تنظیم فشار58

شکل 3-9 سوپاپ تعویض... 60

شکل 3-10 سوپاپ تعویض... 60

شکل 3-11 سوپاپ گاز با کارانداز خلائی.. 64

شکل 3-12 سوپاپ گاز با کارانداز مکانیکی.. 64

شکل 3-13 گاورنر با محرک دنده ایی و سوپاپ قرقره ایی.. 66

شکل 3-14 سوپاپ گاورنر. 75

شکل 3-15 سوپاپ کنترل دستی.. 69

فصل چهارم

شکل 4-1 کوپلینگ هیدرولیکی ساده71

شکل 4-2 مبدل گشتاور73

شکل 4-3 تورک کنورتور- ایمپلر. 74

شکل 4-4 تورک کنورتور- توربین.. 75

فهرست اشکالصفحه

شکل 4-5 تورک کنورتور- استاتور75

شکل 4-6 پمپ و اجزای محفظه هوزینگ... 76

شکل 4-7 عمل کوپلینگ هیدرولیکی78

شکل 4-8 طرز کار استاتور79

فصل پنجم

شکل 5-1 باندهای گیربکس... 84

شکل 5-2 انواع باندها85

شکل 5-3 مجموعۀ یک کلاچ هیدرولیکی چند صفحه ای.. 88

شکل 5-4 کلاچ ترمز کننده89

شکل 5-5 اجزای کلاچ چند صفحه ای.. 90

شکل 5-6 اجزای کلاچ چند صفحه ای و فنر دیافراگمی.. 91

شکل 5-7 کلاچ یک طرفه غلطکی.. 94

شکل 5-8 کلاچ یک طرفه بادامکی.. 94

فهرست جداول

فصل اول

جدول1-1 مسیر قدرت جعبه دنده اتوماتیک پاورفلایت.. 17

جدول 1-2 مسیر قدرت جعبه دنده اتوماتیک اولتراماتیک... 18

فصل دوم

جدول 2-1 بدست آوردن نسبت دنده های خورشیدی.. 39

فصل سوم

جدول 3-1 تاثیر فشار گاز بر روی دریچه گاز63

 فهرست نمودارهاصفحه

فصل سوم

نمودار 3-1 نمودار دو حالت منحنی فشار گاورنر.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

پاورپوینت کنترل اتوماتیک

پاورپوینت کنترل اتوماتیک

پاورپوینت کنترل اتوماتیک


مشخصات فایل
تعداد صفحات123
حجم0 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیppt
دسته بندیمطالعات ارتباطی و فناوری اطلاعات

توضیحات کامل

تبدیل لاپلاس و مفاهیم آن. 

مبانی و مفاهیم کنترل. 

مدل سازی سیستمهای دینامیکی.

بررسی رفتار ترانزیست سیستمها.

معرفی انژکتور دررفتار سیستمها.

مکان ریشه ها.

پایداری.

دیاگرام bode و کاربردهای آن.

 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

پروژه طراحی، تحلیل و آنالیز بالابر دو ستونه اتومبیل

پروژه طراحی، تحلیل و آنالیز بالابر دو ستونه اتومبیل

پروژه طراحی، تحلیل و آنالیز بالابر دو ستونه اتومبیل در 134 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه فایل های طراحی و آنالیز کتیا


مشخصات فایل
تعداد صفحات134
حجم15465 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx
دسته بندیمهندسی مکانیک

توضیحات کامل

پروژه طراحی، تحلیل و آنالیز بالابر دو ستونه اتومبیل در 134 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc به همراه فایل های طراحی و آنالیز کتیا

 

فهرست مطالب

مقدمه

تئوری پروژه

طراحی اجزای بالابر

بازوهای کشویی

چگونگی توزیع نیروی وزن اتومبیل بر روی بازوها و تعین طول آنها

طراحی بازوی بزرگتر

تحلیل

محاسبات

طراحی کشوئی بازوی بزرگتر

طراحی بازوی کوچکتر

تحلیل

محاسبات

طراحی کشوئی بازوی کوچکتر

پین متصل کننده بازو به ناودانی

تحلیل

محاسبات

ناودانی ته بازوها

تحلیل

محاسبات

طراحی پیچ انتقال قدرت

طراحی بالابر دو ستونه اتومبیل 2

تحلیل

محاسبات

طراحی مهره

طراحی ناورانی قائم

تحلیل

محاسبات

طراحی پلاستیکهای متصل به ناودانی قائم

تحلیل

محاسبات

تحلیل مهره

تحلیل

محاسبات

تحلیل تنش ها وتغییر مکان های ایجاد شده بر روی ناودانی به کمک نرم افزارCATIA

طراحی تسمه

تحلیل

محاسبات

طراحی ستون

تحلیل

محاسبات

یاتاقانهای دو سر پیچ قدرت

تحلیل

محاسبات

طراحی زنجیر

تحلیل

محاسبات

طراحی صفحه ستونها

تحلیل

محاسبات

طراحی پیچهای پای ستونها

تحلیل

محاسبات

نقشه های مهندسی قطعات بکار برده شده در بالابر

آنالیز میله

آنالیز مهره

آنالیز ناوداتی افقی

آنالیز ناودانی عمودی

آنالیز پلاستیک های متصل به ناودانی قائم

مراجع

مراجع فارسی

مراجع لاتین

 

قسمتی از متن

پین متصل کننده بازو به ناودانی

این پین دقیقاً در انتهای بازوها قرار دارد وظیفه اش نگهداشتن بازو، ایجاد حرکت چرخشی در بازوها و انتقال نیرو و گشتاور از بازوها به ناودانی نگه دارندة، می باشد. این پینها بوسیلة غلافی که در اطرافشان قرار دارد و به قوطیها متصلند، محافظت می شوند. وظیفة این غلاف پخش نیرو در امتداد طولی و شعاعی پین است. مزیت این امر جلوگیری از ایجاد نیروهای متمرکز در راستای طولی پین است. نمونه ای از این غلاف را در شکل 9  [4] مشاهده می کنید. در این پروژه نیز مبنای تحلیلها بر الهام از این موضوع قرار گرفته است. منظور از تحلیل در پین بدست آوردن حداقل قطر است. با استفاده از تحلیلهای برش، لهیدگی و کندگی روابطی بر حسب D استخراج می شود که بیشترین قطر جواب مورد نظر خواهد بود. ترکیب بندی قوطیها و غلاف وپین در شکل 10 نشان داده شده است. شکل شماتیکی از دیاگرام نیروهای وارد بر پین در شکل 11 زیر نشان داده شده است.


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود